Konu
Babası ile sorunu olan tek ben miyim?
12-06-2014, 18:23:57
#22
Ipod
Bende arada sorun yaşıyorum ama öyle büyük şeyler değil.
Zaten 4 yıldır üniversitede başka şehirdeyim.
Çoğu kişi 40 yaşına gelince anlarsın diyor.