• 16-05-2014, 20:50:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bahsettiğim sigorta ssk falan değil , şirketin mevcut personeli üzerine yaptırmış olduğu hayat sigortası. Bu gün şirket insan kaynakları müdür elinde dosya ile belgelerini gösterdi zaten.

    Bankalar iyilik yapmıyor , insanların vicdanlarında ki acıma duygusunu kullanarak sempati kazanıyor.


    Bu olayı başlatan ing bank ceosu kadındı , twitter da açıklama yaptıktan sonra , bu sigorta olayından gelen tepkiler üzerine ; evet böyle bir şey varmış , biz sigortadan gelen parayıda ailelere vereceğiz demek zorunda kaldı.

    Öyle burada bilip bilmeden yazmayın diyen arkadaş biraz araştırıp okusa ne güzel olur dimi.
  • 16-05-2014, 21:05:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğim sigorta ssk falan değil , şirketin mevcut personeli üzerine yaptırmış olduğu hayat sigortası. Bu gün şirket insan kaynakları müdür elinde dosya ile belgelerini gösterdi zaten.

    Bankalar iyilik yapmıyor , insanların vicdanlarında ki acıma duygusunu kullanarak sempati kazanıyor.


    Bu olayı başlatan ing bank ceosu kadındı , twitter da açıklama yaptıktan sonra , bu sigorta olayından gelen tepkiler üzerine ; evet böyle bir şey varmış , biz sigortadan gelen parayıda ailelere vereceğiz demek zorunda kaldı.

    Öyle burada bilip bilmeden yazmayın diyen arkadaş biraz araştırıp okusa ne güzel olur dimi.
    anlamazlar gerçeği görmezler kardeşim
  • 16-05-2014, 23:50:53
    #12
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alaka yahu bir şey düşünmeye gerek yok, şov var ortada, biri çıkıp 1000 tl veriyorum ölen yakınlarırıa derse biride ölmeden önce 800 neden veriyordun der.

    sen bunların cevabını ver diğerleri çözülür zaten.
    Normalde 1.5 milyon dolar tazminat almaları gerekir diyecegim bu sizin daha çok zorunuza gider içiniz gider
  • 17-05-2014, 00:10:18
    #13
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğim sigorta ssk falan değil , şirketin mevcut personeli üzerine yaptırmış olduğu hayat sigortası. Bu gün şirket insan kaynakları müdür elinde dosya ile belgelerini gösterdi zaten.

    Bankalar iyilik yapmıyor , insanların vicdanlarında ki acıma duygusunu kullanarak sempati kazanıyor.


    Bu olayı başlatan ing bank ceosu kadındı , twitter da açıklama yaptıktan sonra , bu sigorta olayından gelen tepkiler üzerine ; evet böyle bir şey varmış , biz sigortadan gelen parayıda ailelere vereceğiz demek zorunda kaldı.

    Öyle burada bilip bilmeden yazmayın diyen arkadaş biraz araştırıp okusa ne güzel olur dimi.

    Sizin bu söyleminize katılıyorum hocam başıma gelen bir olayı örnek vererek anlatayım belki bilmeyenlere anlamak istemeyenlere açıklayıcı olur.
    Babam 2010 senesinde vefat etti vefat etmeden 5 ay kadar önce bir miktar kredi çekmişti tabiki kredi çektiğinde banka bu parayı sigortaliyor ölüm gibi durumlarda kendi paralarını sigorta şirketinden tahsil etmek için ( yani bir nevi kendilerini garanti altına alıyorlar) Neyse tabi bizim o zamanlar böyle bir olaydan haberimiz yoktu bir kaç eş dostun tavsiyesi ile kredi borcunun sigorta tarafından ödendiğini öğrendik sonrasında banka ile görüşüp neler yapmamış gerektiğini söylediler.Gerekli evrakları tamamlamamın takibinde banka parayı sigorta şirketinden tahsil etti bizim kredi borcuda silindi.Ayrıca sigorta şirketide bize para ödedi.
  • 17-05-2014, 01:15:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde 1.5 milyon dolar tazminat almaları gerekir diyecegim bu sizin daha çok zorunuza gider içiniz gider
    konuyu anlamamışsın , baştan oku anlamları anla
  • 17-05-2014, 01:17:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde 1.5 milyon dolar tazminat almaları gerekir diyecegim bu sizin daha çok zorunuza gider içiniz gider
    ne tazminati yav , kozlu da yine 300 küsür kişi öldüğünde , suçlu ölen işçiler olmuştu.

    Bence tazminattan ziyade , üzerlerine zimmetli kask , lamba vs. ücretlerini haciz ile alacaklar.



    Ben kendimi bildim bileli , bizim devlet; gazilerin protez kol, bacaklarını gazilere önce verip sonra geri istiyor.
  • 17-05-2014, 02:41:02
    #16
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterişi ne kadar ne kadar seviyorlar, asgari ücret 800 TL Somada madende ölenlere 1000 TL maaş verilecekmiş.
    Yaşarken kimsenin değeri yok.

    Birde bankaların kredi borçlarını sildik olayı var ki öyle diyelim, sigortada yapmadılar kredi verirken herhalde (sanmıyorum)

    Allah rahmet eylesin.
    Sen işverensin herhalde? Soma'da kazanın yaşandığı madendeki işçilerin minimum maaşı 1300 TL maksimum 1800 TL.
    Asgari ücret 800'müşte ölene 1000 verilecekmiş bu neyin gösterişiymiş.Bu kadar boş insanlarla aynı havayı soluduğum için üzülüyorum.
    Kredi borcunu sigorta karşılıyor eyvallah kredi kartı borcunuda mı karşılıyor? Kredi kartı içinde mi hayat sigortası var? Hadi bunuda s..... et Soma şubesinde hesabı olan tüm vatandaşların borçları erteleniyor buna ne yorumun var?

    Çok bilmiş klavye muhalefetleri sizi.Evet insanlar öldü evet.Biz burda saçma sapan konularda tartıştığımız için öldü.1 Mayısta gerçekten işçinin emekçinin hakkını savunmadığımız için Taksim muhabbetleriyle sembol eylemlerle uğraştığımız için öldü.Bu insanlar öldü.İnsanların meslekleri yoktu hayatlarını idame ettirmeleri gerekiyordu.Evet bu insanlar mevzuatları çiğnedi kanunlara karşı geldi.Aynı aileden 2 kişinin madende çalışmaması gerekirken yokluktan baba oğul omuz omuza indi madene koyun koyuna can verdi.Oradaki çok bilmişler vakko takımları kirlenmesin diye sarılmadı işçilere ama o işçi devletin malına zarar gelmesin sedye kirlenmesin diye çizmelerimi çıkarayım mı dedi.

    Not:Olaylarıda azıcık yerinde görmek istersen atla gel İzmir'e havaalanından alayım Soma'ya götüreyim seni.Oradaki insanların bu tarz haberlere ne kadar ihtiyacı olduklarını gör belki o zaman bakış açın değişir.Oradaki insanların makarnaya ihtiyacı yok morale ihtiyaçları var.Bu haberin insanlara maddi faydası olmasa bile bırakta manevi faydası olsun.
  • 17-05-2014, 03:17:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Corydoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen işverensin herhalde? Soma'da kazanın yaşandığı madendeki işçilerin minimum maaşı 1300 TL maksimum 1800 TL.
    Asgari ücret 800'müşte ölene 1000 verilecekmiş bu neyin gösterişiymiş.Bu kadar boş insanlarla aynı havayı soluduğum için üzülüyorum.
    Kredi borcunu sigorta karşılıyor eyvallah kredi kartı borcunuda mı karşılıyor? Kredi kartı içinde mi hayat sigortası var? Hadi bunuda s..... et Soma şubesinde hesabı olan tüm vatandaşların borçları erteleniyor buna ne yorumun var?

    Çok bilmiş klavye muhalefetleri sizi.Evet insanlar öldü evet.Biz burda saçma sapan konularda tartıştığımız için öldü.1 Mayısta gerçekten işçinin emekçinin hakkını savunmadığımız için Taksim muhabbetleriyle sembol eylemlerle uğraştığımız için öldü.Bu insanlar öldü.İnsanların meslekleri yoktu hayatlarını idame ettirmeleri gerekiyordu.Evet bu insanlar mevzuatları çiğnedi kanunlara karşı geldi.Aynı aileden 2 kişinin madende çalışmaması gerekirken yokluktan baba oğul omuz omuza indi madene koyun koyuna can verdi.Oradaki çok bilmişler vakko takımları kirlenmesin diye sarılmadı işçilere ama o işçi devletin malına zarar gelmesin sedye kirlenmesin diye çizmelerimi çıkarayım mı dedi.

    Not:Olaylarıda azıcık yerinde görmek istersen atla gel İzmir'e havaalanından alayım Soma'ya götüreyim seni.Oradaki insanların bu tarz haberlere ne kadar ihtiyacı olduklarını gör belki o zaman bakış açın değişir.Oradaki insanların makarnaya ihtiyacı yok morale ihtiyaçları var.Bu haberin insanlara maddi faydası olmasa bile bırakta manevi faydası olsun.
    hala başka konulara saptırıyorsun
    diyorumki hayattayken insanlar 800 tl alıyor ölüncemi bazı şeyleri anlamak lazım

    işçi sıkıntıları var bu söylemde taşeron var, dikkatli oku yazdıklarımı anlarsın
  • 17-05-2014, 10:53:42
    #18
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala başka konulara saptırıyorsun
    diyorumki hayattayken insanlar 800 tl alıyor ölüncemi bazı şeyleri anlamak lazım

    işçi sıkıntıları var bu söylemde taşeron var, dikkatli oku yazdıklarımı anlarsın
    Hocam insanlar hayattayken 800 TL almıyor ki. Bence asgari ücretin mantığını doğru anlamak lazım. Asgari ücret bir kişiye iş öğretirken, yetiştirirken, sıfır, hiç bir bilgisi, birikimi, o iş konusunda becerisi olmayan, vasıf gerektirmeyen işlerde çalışan kişilere verilir.