hala başka konulara saptırıyorsun
diyorumki hayattayken insanlar 800 tl alıyor ölüncemi bazı şeyleri anlamak lazım
işçi sıkıntıları var bu söylemde taşeron var, dikkatli oku yazdıklarımı anlarsın
Hocam insanlar hayattayken 800 TL almıyor ki. Bence asgari ücretin mantığını doğru anlamak lazım. Asgari ücret bir kişiye iş öğretirken, yetiştirirken, sıfır, hiç bir bilgisi, birikimi, o iş konusunda becerisi olmayan, vasıf gerektirmeyen işlerde çalışan kişilere verilir.