Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde 1.5 milyon dolar tazminat almaları gerekir diyecegim bu sizin daha çok zorunuza gider içiniz gider
ne tazminati yav , kozlu da yine 300 küsür kişi öldüğünde , suçlu ölen işçiler olmuştu.

Bence tazminattan ziyade , üzerlerine zimmetli kask , lamba vs. ücretlerini haciz ile alacaklar.



Ben kendimi bildim bileli , bizim devlet; gazilerin protez kol, bacaklarını gazilere önce verip sonra geri istiyor.