Cuslaw adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu işverenler eleman değil robot arıyorlar
31
●2.423
- 18-05-2014, 00:19:22aynen öyle çok güzel özetlemişşiniz konu içindede dediğim gibi robot arıyor bunlar 2-3 farklı pozisyonda açık vardır 1 kişi ile kapatmak isterler sizinde dediğiniz gibi sekreter ararlar ama çaycılarıda yoktur sekreter çayda versin derler falan
- 18-05-2014, 00:22:36Hocam bir önceki iş yerinde bu durumdaydım.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik servis elemanı olarak girdim.
Satış,depo,teknik servis + şirketin e-ticaret tabanlı web sitesi ile ilgileniyordum.
Saçmaydı ama yapıyordum.Baktım patron yinede memnun olmuyor en son posta koydum ve çıktım böyle işte durum... - 18-05-2014, 18:16:14İlkokul mezunu işveren yazılımcı çalıştırmak isteyince böyle oluyor malesef. Allah'tan okulumda felan gördüğüm ilanlarda böyle bir durum yok. Adamlar yazmış mesela, "iOS uygulama geliştirebilen, en az 2 uygulaması bulunan" gibi kriterler. Hiç ekstra doldurma ihtiyacı hissetmemişler bu verdiğiniz ilandaki gibi.
Kendisi de işi yapmayı biliyor muhtemelen, ve neye ihtiyacı olduğunu da biliyor. - 19-05-2014, 09:13:33o tip bir iş veren daha çabuk ihtiyacını karşılar talepte çok olur referansa göre en iyi personeli seçebilir bu tip şişirme ilana başvuru yapan varmıdır merak ediyorum bu kadar şeyi cidden bilipte ilana başvuru yapıyorsa bir insan bana çok tuaf gelir ve yine sadece bu ilanda değil genel olarak iş görüşmesinde gidiyorsun adam şunu yapıyoruz bunu yapıyoruz şöyle oluyor ha bunuda yapıyoruz unutmadan bunlar olursa onlarıda yapıyoruz falan eeee sonra 1.000 tl maas , ssk 1-2 ay deniyelim öyle başlatırız eeee yol yok yemek te 3 tl den günlüğünü sayarız falan sonra mecbur oluyor insan bazen başlıyor işe sabah mesai ile akşam bitimi nasıl oluyor anlamıyor nedeni ise basit onuda yapıoz bunuda yapıozları tek bir kişinin sırtına yükleyince insanın anası ağlıyor akşama kadar 2 personel alsa ama hem işi daha çabuk biter hem iş motivasyonu her zaman yüksek olur
