aynen öyle çok güzel özetlemişşiniz konu içindede dediğim gibi robot arıyor bunlar 2-3 farklı pozisyonda açık vardır 1 kişi ile kapatmak isterler sizinde dediğiniz gibi sekreter ararlar ama çaycılarıda yoktur sekreter çayda versin derler falan
Hocam bir önceki iş yerinde bu durumdaydım.
Teknik servis elemanı olarak girdim.
Satış,depo,teknik servis + şirketin e-ticaret tabanlı web sitesi ile ilgileniyordum.
Saçmaydı ama yapıyordum.Baktım patron yinede memnun olmuyor en son posta koydum ve çıktım böyle işte durum...