Ülkemizin en büyük sorunlarından biri bence.Neden dünya markası olamıyoruz ? İşte sebebi bu.
Bi insan tek bir şey bilecek bir tek o işi yapacak ve yıllar sonra o işte en iyilerden olacak.
Bizde maalesef böyle değil.Sekreter arıyorlar , telefonlara baksın , çay yapsın , temizlik yapsın , sipariş alsın satış yapsın e birazda muhasebeden anlasın ohooo...
aynen öyle çok güzel özetlemişşiniz konu içindede dediğim gibi robot arıyor bunlar 2-3 farklı pozisyonda açık vardır 1 kişi ile kapatmak isterler sizinde dediğiniz gibi sekreter ararlar ama çaycılarıda yoktur sekreter çayda versin derler falan