o tip bir iş veren daha çabuk ihtiyacını karşılar talepte çok olur referansa göre en iyi personeli seçebilir bu tip şişirme ilana başvuru yapan varmıdır merak ediyorum bu kadar şeyi cidden bilipte ilana başvuru yapıyorsa bir insan bana çok tuaf gelir ve yine sadece bu ilanda değil genel olarak iş görüşmesinde gidiyorsun adam şunu yapıyoruz bunu yapıyoruz şöyle oluyor ha bunuda yapıyoruz unutmadan bunlar olursa onlarıda yapıyoruz falan eeee sonra 1.000 tl maas , ssk 1-2 ay deniyelim öyle başlatırız eeee yol yok yemek te 3 tl den günlüğünü sayarız falan sonra mecbur oluyor insan bazen başlıyor işe sabah mesai ile akşam bitimi nasıl oluyor anlamıyor nedeni ise basit onuda yapıoz bunuda yapıozları tek bir kişinin sırtına yükleyince insanın anası ağlıyor akşama kadar 2 personel alsa ama hem işi daha çabuk biter hem iş motivasyonu her zaman yüksek olur