Sarı Işıkta Geçmenin Cezası Var mı?
22
●39.907
- 11-05-2014, 23:42:06
- 12-05-2014, 10:22:33Aynen öyle bende bunu demek istemiştimGoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaya olarak ışıkta geçerken bile ışığa bakmıyorum sadece arabalara bakıyorum hatta bazen sürücünün yüzüne bakıyorum bir manyaklık bir hareketlilik var mı diye.
Işıkta duracaklar diye kesin bir kaide yoktur sonuçta. Bazen ışıklarda sinyaller karışabiliyor her iki tarafta yeşil yanabiliyor.
- 12-05-2014, 14:48:40abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kere sarı ışıkta geçmemden dolayı ceza yedim o nasıl oluyor peki ? Mobese kameraları otomatik olarak yakalayamazlar. Yalnız trafik ışıklarının 5-10 metre gerisine konan flashlı mobese kameraları anlık olarak yakalayabilir.
Yaya olarak ışıkta geçerken bile ışığa bakmıyorum sadece arabalara bakıyorum hatta bazen sürücünün yüzüne bakıyorum bir manyaklık bir hareketlilik var mı diye.
Işıkta duracaklar diye kesin bir kaide yoktur sonuçta. Bazen ışıklarda sinyaller karışabiliyor her iki tarafta yeşil yanabiliyor.