• 12-05-2014, 15:05:25
    #19
    bu konuda çok garip bir tecrübemiz var, bir arkadaşla yanyana sahil yolunda iki araba gidiyorduk, ortalama sürat 40-50 civarında falandı.. tam bu durumda hatta ben kırmızı yandıktan 1-2 saniye sonra geçtim, arkadaş frene asıldı ve ışığı biraz geçtikten sonra durabildi.. 1 ay sonra adama ceza geldi, bana birşey olmadı
  • 12-05-2014, 23:45:26
    #20
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar yazdılar?
    172 tl. Yalnız dediğim gibi normal mobese kameralarının her birini tek tek izleyemiyorlar, o kadar elemanı bulamazlar zaten.
  • 02-12-2022, 11:59:24
    #21
    Tam sarı yanarken geçen bir abimiz var, EDS ceza kesmiş, itiraz mı etmeliyiz ne yapalım, itiraz edersek daha borçlu çıkmayalım?
  • 02-12-2022, 12:00:37
    #22
    sen sarıda geçtim sanarsın ama mobese araç tamponunu kırmızıda çeker fotoğrafını gönderir.
  • 06-12-2022, 16:25:10
    #23
    sarı bizde gaza basma kırmızıya takılmama ışığıdır hocam Hiç bir şey olmaz ama avrupada ceza yiyebilirsiniz