Sarı Işıkta Geçmenin Cezası Var mı?
22
●39.907
- 12-05-2014, 15:05:25bu konuda çok garip bir tecrübemiz var, bir arkadaşla yanyana sahil yolunda iki araba gidiyorduk, ortalama sürat 40-50 civarında falandı.. tam bu durumda hatta ben kırmızı yandıktan 1-2 saniye sonra geçtim, arkadaş frene asıldı ve ışığı biraz geçtikten sonra durabildi.. 1 ay sonra adama ceza geldi, bana birşey olmadı
- 12-05-2014, 23:45:26172 tl. Yalnız dediğim gibi normal mobese kameralarının her birini tek tek izleyemiyorlar, o kadar elemanı bulamazlar zaten.tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir şey olmaz ama avrupada ceza yiyebilirsiniz