GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle bende bunu demek istemiştim Yaya olarak ışıkta geçerken bile ışığa bakmıyorum sadece arabalara bakıyorum hatta bazen sürücünün yüzüne bakıyorum bir manyaklık bir hareketlilik var mı diye. Işıkta duracaklar diye kesin bir kaide yoktur sonuçta. Bazen ışıklarda sinyaller karışabiliyor her iki tarafta yeşil yanabiliyor.