Duygusal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 kere sarı ışıkta geçmemden dolayı ceza yedim o nasıl oluyor peki ? Mobese kameraları otomatik olarak yakalayamazlar. Yalnız trafik ışıklarının 5-10 metre gerisine konan flashlı mobese kameraları anlık olarak yakalayabilir.
Ne kadar yazdılar?