• 01-05-2014, 16:15:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar şiiri yayınladıkdan sonra bir çok arkadaşın isteği üzerine reklam seslendirmesi yaptım şöyle birşey varki mikrofonum çok kalitesiz sipariş verdim daha yeni ses hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim lütfen ? şimdiden herkese teşekkür ediyorum


    http://www.youtube.com/watch?v=nULvr...ature=youtu.be

    dogancanturgut@hotmail.com.tr
  • 01-05-2014, 16:38:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kahveyi gahve diye mi söyledin yoksa mikrofondan mı kaynaklı hocam?
  • 02-05-2014, 00:23:04
    #3
    Hocam nescafe reklamını mı seslendirdiniz
  • 02-05-2014, 00:24:53
    #4
    Olmamış bence.
  • 02-05-2014, 00:56:44
    #5
    Kurumsal PLUS
    Kahveden Soğudum
  • 02-05-2014, 00:58:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahveden Soğudum
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmamış bence.
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nescafe reklamını mı seslendirdiniz
    empati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahveyi gahve diye mi söyledin yoksa mikrofondan mı kaynaklı hocam?
    Bütün olumlu veya olumsuz yorumlar için teşekkür ederim
  • 19-05-2014, 21:24:59
    #7
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kahveden Soğudum
    seslendiren bayan olsaydı 250 gr kahve sabaha kadar biterdi herhalde demi hocam :d video tekrar tekrar izler dururdunuz :=)
  • 19-05-2014, 21:37:00
    #8
    Kurumsal PLUS
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seslendiren bayan olsaydı 250 gr kahve sabaha kadar biterdi herhalde demi hocam :d video tekrar tekrar izler dururdunuz :=)
    Sen Çok İzledin Galiba ..
  • 19-05-2014, 22:08:52
    #9
    Hocam bence sesiniz iyi. Yani şöyle diyim ses yapınız kalın. Reklamlarda olabilir aslında. Okan bayulgen gibi sesiniz var sanki.Eğer ileride böyle birşey düşünürseniz eğitim alarak sesinizi daha da iyileştirebilirsiniz.