Merhaba arkadaşlar şiiri yayınladıkdan sonra bir çok arkadaşın isteği üzerine reklam seslendirmesi yaptım şöyle birşey varki mikrofonum çok kalitesiz sipariş verdim daha yeni ses hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim lütfen ? şimdiden herkese teşekkür ediyorum
http://www.youtube.com/watch?v=nULvr...ature=youtu.be
dogancanturgut@hotmail.com.tr
Yorumlar üzerine Reklam Seslendirme Çalışmam
18
●1.037
- 02-05-2014, 00:58:15Üyeliği durdurulduBetrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleShrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBütün olumlu veya olumsuz yorumlar için teşekkür ederimempati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2014, 21:24:59seslendiren bayan olsaydı 250 gr kahve sabaha kadar biterdi herhalde demi hocam :d video tekrar tekrar izler dururdunuz :=)Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
