• 19-05-2014, 22:17:46
    #10
    bence sesiniz gayet iyi . Biraz eğitim alarak çok iyi kullanılabilecek bir ses. Biraz da türkçeyi düzelttip böyle küçük fragman dublajlarına başlayıp youtubede yürürseniz fark edilirsiniz gibime geliyor .
  • 19-05-2014, 23:31:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    normalde reklama odaklanırdım sese odaklandım sesinizin bi tarzı varmış ilginç ve güzel olmuş
  • 19-05-2014, 23:53:24
    #12
    Bir zamanlar GAG diye bir program vardı sunucusu ise gürse birseldi. reklamlarla dalga geçiyorlardı. o tarz bir reklam seslendirmesi gibi olmuş
  • 20-05-2014, 11:19:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sesinizin tınısı ve kalınlığı çok iyi bence, sadece A harfi içeren kelimelerde kopma oluyor. üzerinde durun derim, ufak bir eğitim isterseniz (ücretsiz olarak) sunger bob'u seslendiren murat bey ile tanıştırayım sizi, haftasonları karaköyde free eğitimi var sahne sanatları için. ama söylemeden edemeyeceğim hobi olarak kalır sadece kazanç olarak çok düşüktür dublaj sanatının getirisi. bölüm başı falan 50-100 tl arası alırsın.
  • 20-05-2014, 11:43:36
    #14
    Sesi değiştirmek için kendinizi çok kasmışsınız herhalde hocam. (Yanlış anlamayın sadece videoya yönelik eleştiridir.)
  • 20-05-2014, 13:21:53
    #15
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bölüm başı falan 50-100 tl arası alırsın.
    iyimiş beni tanıştırsana ben bölüm başı 50 alsam yeter böylece sana olan borcumu da öderim.
  • 20-05-2014, 13:23:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyimiş beni tanıştırsana ben bölüm başı 50 alsam yeter böylece sana olan borcumu da öderim.
    bana musallat olma yeter, borcun falan yok boşver.
  • 20-05-2014, 13:35:28
    #17
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana musallat olma yeter, borcun falan yok boşver.
    Zaten borç olarak vermemiştin ki borç olarak ödeyim neyse hayırlı forumlar.
  • 20-05-2014, 15:04:26
    #18
    Platin üye
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar GAG diye bir program vardı sunucusu ise gürse birseldi. reklamlarla dalga geçiyorlardı. o tarz bir reklam seslendirmesi gibi olmuş
    gülümsedim