Yorumlar üzerine Reklam Seslendirme Çalışmam
18
●1.037
- 19-05-2014, 23:53:24Bir zamanlar GAG diye bir program vardı sunucusu ise gürse birseldi. reklamlarla dalga geçiyorlardı. o tarz bir reklam seslendirmesi gibi olmuş
- 20-05-2014, 11:19:21Üyeliği durduruldusesinizin tınısı ve kalınlığı çok iyi bence, sadece A harfi içeren kelimelerde kopma oluyor. üzerinde durun derim, ufak bir eğitim isterseniz (ücretsiz olarak) sunger bob'u seslendiren murat bey ile tanıştırayım sizi, haftasonları karaköyde free eğitimi var sahne sanatları için. ama söylemeden edemeyeceğim hobi olarak kalır sadece kazanç olarak çok düşüktür dublaj sanatının getirisi. bölüm başı falan 50-100 tl arası alırsın.
- 20-05-2014, 13:21:53iyimiş beni tanıştırsana ben bölüm başı 50 alsam yeter böylece sana olan borcumu da öderim.loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2014, 13:23:41Üyeliği durdurulduHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana musallat olma yeter, borcun falan yok boşver.
- 20-05-2014, 13:35:28Zaten borç olarak vermemiştin ki borç olarak ödeyim neyse hayırlı forumlar.loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle