Yorumlar üzerine Reklam Seslendirme Çalışmam - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yorumlar üzerine Reklam Seslendirme Çalışmam
18
●
1.037
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yorumlar üzerine Reklam Seslendirme Çalışmam
1
2
3
20-05-2014, 15:08:33
#19
Watchmen35
Mikrofondan kaynaklı kendimi sinemada gibi hissettim mikrofon kalitlei birşey olursa ses bence gayet iyi başarılar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler