Hocam bence sesiniz iyi. Yani şöyle diyim ses yapınız kalın. Reklamlarda olabilir aslında. Okan bayulgen gibi sesiniz var sanki.Eğer ileride böyle birşey düşünürseniz eğitim alarak sesinizi daha da iyileştirebilirsiniz.