İlacı bıraktım sigaraya yeniden başladım. 1 hafta sonra 6 Nisan 2013 günü sigaraya veda ettim birden kestim.O günden sonra bir kaç kez paket alıp sigaraya başlamaya çalışsamda kendimden utanır oldum. Elime yakıştıramadım. Sanki sigara içerken tüm herkes bana bakıyor. Kendimi çok ahlaksız bir suç işlemiş gibi hissediyordum..
Farkında olmadan az önce tarihe baktım aklıma geldi.. Paylaşmak istedim..
Sigara bağımlılığı %10 madde, %90 psikolojik bağımlılıktır.