• 06-04-2014, 22:15:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önce CAMPIX adında ilaç kullandım 2 - 3 ay içmedim sonra baktım ki geceleri çok renkli rüyalar görüyorum FULL HD kalitede İlacı bıraktım sigaraya yeniden başladım. 1 hafta sonra 6 Nisan 2013 günü sigaraya veda ettim birden kestim.

    O günden sonra bir kaç kez paket alıp sigaraya başlamaya çalışsamda kendimden utanır oldum. Elime yakıştıramadım. Sanki sigara içerken tüm herkes bana bakıyor. Kendimi çok ahlaksız bir suç işlemiş gibi hissediyordum..

    Farkında olmadan az önce tarihe baktım aklıma geldi.. Paylaşmak istedim..

    Sigara bağımlılığı %10 madde, %90 psikolojik bağımlılıktır.
  • 06-04-2014, 22:39:58
    #2
    Tebrik ederim hocam.
  • 06-04-2014, 23:08:54
    #3
    ben de 1 sene bıraktıktan sonra başlamıştım dikkat et.
  • 06-04-2014, 23:57:21
    #4
    Sigarayı bırakmış olsaydın konu açma gereği bile duymazdın, aklından sil böyle şeyleri. Hadi bıraktıktan sonra dile getirirsin onu anlarım lakin 1 sene olmuş. Ayrıca sigarayı ilaçsız olarak kolayca bırakmanız için konu açacağım. Basit bir teknikle aklınızdan çıkartacaksınız. Senin şu ilaca ödediğim para ne kadardı
  • 07-04-2014, 00:00:39
    #5
    Bende champix ile bıraktım, ilacı 1 ay kullandım. Yaklaşık 2.5 sene oldu bırakalı.
  • 07-04-2014, 00:07:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha önce 2 sene bıraktım tekrar başlama gafletinde bulundum. Yaklaşık 18 senedir sigara içiyorum, 4.5 ay öncesi tekrar bıraktım, inşallah bu son olacak, ama 1 sn olsun aklımdan çıkmıyor lanet şey, kendimi motive etmek için sigara içenlerin kötü kokusunu aklıma getiriyorum.
    (gerçekten iğrenç kokuyor, sigara içtiğim günler de benim o kokumu çekmek zorunda kalan çevremden utanıyorum)
  • 07-04-2014, 00:14:10
    #7
    Bırakmışsın ama unutamamışsın hocam
  • 07-04-2014, 00:19:42
    #8
    O değilde müdür günde 10 liradan ayda 300 lira bir senede 3600 lira kenera attın mı ?

    Şakası bir yana tebrik ederim. Champix ile bende bırakmayı düşünüyorum ama internetten siparişini vermek istemiyorum. Eczaneler de bulunuyor fakat onlar da çok pahalıya satıyorlar. Yanlış mıyım ?
  • 07-04-2014, 00:20:39
    #9
    benimde dizim sakatlandı 7-8 gün önce, dedim fırsat bu fırsat sigarayı bırakayım zaten yürüyemiyom, arkadaşlarıda tembihledim sigara vermiyorlar 4-5 gün oldu heralde içmeyeli. Sizi de tebrik ederim