O değilde müdür günde 10 liradan ayda 300 lira bir senede 3600 lira kenera attın mı ?
Şakası bir yana tebrik ederim. Champix ile bende bırakmayı düşünüyorum ama internetten siparişini vermek istemiyorum. Eczaneler de bulunuyor fakat onlar da çok pahalıya satıyorlar. Yanlış mıyım ?