daha önce 2 sene bıraktım tekrar başlama gafletinde bulundum. Yaklaşık 18 senedir sigara içiyorum, 4.5 ay öncesi tekrar bıraktım, inşallah bu son olacak, ama 1 sn olsun aklımdan çıkmıyor lanet şey, kendimi motive etmek için sigara içenlerin kötü kokusunu aklıma getiriyorum.
(gerçekten iğrenç kokuyor, sigara içtiğim günler de benim o kokumu çekmek zorunda kalan çevremden utanıyorum)