Tam 1 yıl oldu sigarayı bırakalı :) - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Tam 1 yıl oldu sigarayı bırakalı :)
10
●
2.864
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tam 1 yıl oldu sigarayı bırakalı :)
1
2
07-04-2014, 00:30:57
#10
Dawson
Üyeliği durduruldu
Bırakalı çok uzun zaman oldu
2008'de bıraktım bende hiç kimsenin içememesi dilerim. Çünkü insan beyninde bitiremeyince istediği kadar bırakırım desin olmuyor. bırakmak isteyenler varsa şimdi hemen başlasın derim
07-04-2014, 03:39:01
#11
ByOyunBozann
Umarım bir daha kullanmazsınız.
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler