• 07-04-2014, 00:30:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bırakalı çok uzun zaman oldu 2008'de bıraktım bende hiç kimsenin içememesi dilerim. Çünkü insan beyninde bitiremeyince istediği kadar bırakırım desin olmuyor. bırakmak isteyenler varsa şimdi hemen başlasın derim
  • 07-04-2014, 03:39:01
    #11
    Umarım bir daha kullanmazsınız.