Konu
Tam 1 yıl oldu sigarayı bırakalı :)
07-04-2014, 00:30:57
#10
Dawson
Üyeliği durduruldu
Bırakalı çok uzun zaman oldu
2008'de bıraktım bende hiç kimsenin içememesi dilerim. Çünkü insan beyninde bitiremeyince istediği kadar bırakırım desin olmuyor. bırakmak isteyenler varsa şimdi hemen başlasın derim