Bırakalı çok uzun zaman oldu 2008'de bıraktım bende hiç kimsenin içememesi dilerim. Çünkü insan beyninde bitiremeyince istediği kadar bırakırım desin olmuyor. bırakmak isteyenler varsa şimdi hemen başlasın derim