• 23-03-2014, 16:37:29
    #19
    İnşallah böyle bir şey olmaz ama benim ümidim yok.

    İmkanınız var ise bundan çok değil 10 sene öncenin televizyon kayıtlarını inceleyin, o zaman ki hassasiyete bakın birde şimdi ki hassasiyete bakın. 10 sene önce PKK başkanı çıkıp barkovizyonda konuşma yapacaktı, öyle mi ? orayı bombalarlardı. Şimdi haber bile olmuyor doğru düzgün.

    Bunları neden anlatıyorum, Türk halkını öyle güzel alıştırıyorlar ki her şeye benim öngörüm 2015 değil ama 2020 yılına doğru çocuk katili serbest kalacak. Biz böyle olmaya devam ettikçe daha neler olur neler. Hiç kimsenin sesi soluğu çıkmaz.
  • 23-03-2014, 16:49:59
    #20
    Her ne şartta olursa olsun bir on yıl kimsenin maçası yemez buna. On yıla kadar da ölür gider zaten. Gerçi ölmesi olası bir karışıklığın startını verir orası ayrı. Çok sevdiklerinden değil yanlış anlamayın. Fırsat ve galeyan ilişkisi.
  • 23-03-2014, 17:00:25
    #21
    Babasının hayrına imralı'ya gidip fısfıs konuşup, toplantılar yapmıyorlar tabii ki. Barış süreci, barış süreci diye kim bilir ne sözler verildi bu pisliklere.
  • 23-03-2014, 17:14:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah böyle bir şey olmaz ama benim ümidim yok.

    İmkanınız var ise bundan çok değil 10 sene öncenin televizyon kayıtlarını inceleyin, o zaman ki hassasiyete bakın birde şimdi ki hassasiyete bakın. 10 sene önce PKK başkanı çıkıp barkovizyonda konuşma yapacaktı, öyle mi ? orayı bombalarlardı. Şimdi haber bile olmuyor doğru düzgün.

    Bunları neden anlatıyorum, Türk halkını öyle güzel alıştırıyorlar ki her şeye benim öngörüm 2015 değil ama 2020 yılına doğru çocuk katili serbest kalacak. Biz böyle olmaya devam ettikçe daha neler olur neler. Hiç kimsenin sesi soluğu çıkmaz.
    somut bir örnek olarak ahmet kayaya ödül verilip bazı soldan beslenen guruplar tarafından desteklenirse olacağı budur, neymiş sanatı önemliymiş, teroristin sanatı olmaz

    hepsi açılım adı altında yapılıyor, pkk biraz daha saçma sapan şeyler yaparsa, olan masum kürtlere olacak

    pkk yı desteklemeyin dinlemeyin izlemeyin
  • 23-03-2014, 17:16:09
    #23
    Çıkartamazlar arkadaşlar kimsede buna göz yummaz, ilkin dışarı çıkması ülkeyi kaosa götürür. Bazı üyeler "alıştıra alıştıra onuda yaparlar" demiş. Yapamazlar, apo içeriden çıkınca normal bir vatandaş gibi yaşayacak mı? Yoksa bu seferde başka planları mı faaliyete geçirecek. Apo içeriden çıkınca millet nasıl bir tepki gösterir diye düşünmediklerinden eminim. 10 senedir aynı söylemde bulundu zaten çoğu kişi bulunmaya da devam edecekler. Bunların amacı zaten insanları bu yönde düşünmelerini sağlamak ve emellerine ulaşmak, sizde bu yönde ekmeğe yağı sürüyorsunuz bu tür konularda. Çıksaydı şimdiye çıkardı. 2016 da bu konuyu hatırlatırız bu tarz yorumlar yapan arkadaşlara.
  • 23-03-2014, 17:18:47
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Yahu açtığınız konu siyaset, konuyu siyasete çevirme diyorsunuz.

    Unutmayın olaylarda olduğu gibi insanların içinde de bir takım gruplaşmalar ve provakatörler olabilir. Hele sanal ortamda kimin ne olduğunu asla bilemezsiniz.

    Bu yüzden böyle gereksiz şeylere bir webmaster forumunda gerek yok.
  • 23-03-2014, 17:23:15
    #25
    adamin totosundan kan alirlar

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-03-2014, 17:27:27
    #26
    Üyeliği durduruldu
    reailist bakarsak , çok da şaşırılacak bir şey değil. Ben imralıda yattığınada şüpleyim.
    Ara sıra dışarı çıkartıyorlardır tahminen.

    Burada atıp tutmanın anlamı yok , yok yıkarlar yok şöyle yaparız böyle yaparız vs.

    Bu katili bırakacak adamlarda süzme değil heralde , çıkması için ortam hazırlanacaktır.

    Yakın tarihe bakacak olursak bundan 1-2 yıl önce hatırlarsanız hizbullahcılarıda bıraktılar ; bir şey oldu mu , olmadı
  • 23-03-2014, 17:28:31
    #27
    Sonumuz iyi değil. Daha fazlası siyasete giriyor o yüzden susmak en iyisi.