reailist bakarsak , çok da şaşırılacak bir şey değil. Ben imralıda yattığınada şüpleyim.
Ara sıra dışarı çıkartıyorlardır tahminen.

Burada atıp tutmanın anlamı yok , yok yıkarlar yok şöyle yaparız böyle yaparız vs.

Bu katili bırakacak adamlarda süzme değil heralde , çıkması için ortam hazırlanacaktır.

Yakın tarihe bakacak olursak bundan 1-2 yıl önce hatırlarsanız hizbullahcılarıda bıraktılar ; bir şey oldu mu , olmadı