İnşallah böyle bir şey olmaz ama benim ümidim yok.

İmkanınız var ise bundan çok değil 10 sene öncenin televizyon kayıtlarını inceleyin, o zaman ki hassasiyete bakın birde şimdi ki hassasiyete bakın. 10 sene önce PKK başkanı çıkıp barkovizyonda konuşma yapacaktı, öyle mi ? orayı bombalarlardı. Şimdi haber bile olmuyor doğru düzgün.

Bunları neden anlatıyorum, Türk halkını öyle güzel alıştırıyorlar ki her şeye benim öngörüm 2015 değil ama 2020 yılına doğru çocuk katili serbest kalacak. Biz böyle olmaya devam ettikçe daha neler olur neler. Hiç kimsenin sesi soluğu çıkmaz.