Çıkartamazlar arkadaşlar kimsede buna göz yummaz, ilkin dışarı çıkması ülkeyi kaosa götürür. Bazı üyeler "alıştıra alıştıra onuda yaparlar" demiş. Yapamazlar, apo içeriden çıkınca normal bir vatandaş gibi yaşayacak mı? Yoksa bu seferde başka planları mı faaliyete geçirecek. Apo içeriden çıkınca millet nasıl bir tepki gösterir diye düşünmediklerinden eminim. 10 senedir aynı söylemde bulundu zaten çoğu kişi bulunmaya da devam edecekler. Bunların amacı zaten insanları bu yönde düşünmelerini sağlamak ve emellerine ulaşmak, sizde bu yönde ekmeğe yağı sürüyorsunuz bu tür konularda. Çıksaydı şimdiye çıkardı. 2016 da bu konuyu hatırlatırız bu tarz yorumlar yapan arkadaşlara.