Anket Forumun Logosu Değişsin mi ? Değilmesin mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 78
Forumun Logosu Değişsin mi ? Değilmesin mi ?
Evet Değişmeli
%60,26 (47 Oy)
Hayır Değişmemeli
%39,74 (31 Oy)
  • 15-03-2014, 20:18:47
    #10
    sen yazmasan ben logonun değiştiğini bile anlamayacaktım gereksiz detaylar bunlar salla ekmeğini kovala sen niye böyle şeylere kafanı yoruyorsun
  • 15-03-2014, 20:22:08
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "We Love Google"
    "LOVE" =>


    açıklayıcı olmuştur herhalde?

    kelebeklerde ilkbaharı simgeliyor (sanırsam)
  • 15-03-2014, 23:21:02
    #12
    Benim fikrimde şu şekilde : 14 şubat ve haftası için güzel bir logo.
    Ama çok da farketmez hoş gözüküyor.
  • 15-03-2014, 23:44:40
    #13
    Kurumsal PLUS
    Juglans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 izdivaç programı yapmalı çok bekar var forumda
    Yazmadan geçemiyeceğim .

    Hocam forumda kaç tane kadın var Bizim talepleri karşılar mı sizce Ha derseniz dışarıdan webmaster bayan göçmen alıcaz.Ozaman çok iyi çokta güzel olur
  • 15-03-2014, 23:46:18
    #14
    Logo kesinlikle değişmeli, ticaret yapamaz hale geldik
  • 16-03-2014, 00:47:03
    #15
    @evileye98 Kardes amerikadan lazimsa ajanstan ayarliyim sana bir pm uzaktayim

    Saka bir yana ben de konuyu gormesem logonun degistigini farketmezdim tapatalk da logo cikmiyor

    GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 16-03-2014, 00:51:03
    #16
    kardeş diğer konudaki tepkin ve bu konuya bakılırsa sen art niyetlisin
    .
  • 16-03-2014, 10:21:05
    #17
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmadan geçemiyeceğim .

    Hocam forumda kaç tane kadın var Bizim talepleri karşılar mı sizce Ha derseniz dışarıdan webmaster bayan göçmen alıcaz.Ozaman çok iyi çokta güzel olur
    ithal edilmeli bence iki webmaster çift tehlikeli olur mümkünse dışarıda gezmeyi seven biri olmalı saatlerdir bilgisayar başınd otururken hadi kalk kafeye gidiyoruz diyebilmeli
  • 16-03-2014, 12:30:48
    #18
    Gayet güzel olmuş logo