evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazmadan geçemiyeceğim .

Hocam forumda kaç tane kadın var Bizim talepleri karşılar mı sizce Ha derseniz dışarıdan webmaster bayan göçmen alıcaz.Ozaman çok iyi çokta güzel olur
ithal edilmeli bence iki webmaster çift tehlikeli olur mümkünse dışarıda gezmeyi seven biri olmalı saatlerdir bilgisayar başınd otururken hadi kalk kafeye gidiyoruz diyebilmeli