Yazmadan geçemiyeceğim

.
Hocam forumda kaç tane kadın var

Bizim talepleri karşılar mı sizce

Ha derseniz dışarıdan webmaster bayan göçmen alıcaz.Ozaman çok iyi çokta güzel olur

ithal edilmeli bence iki webmaster çift tehlikeli olur mümkünse dışarıda gezmeyi seven biri olmalı saatlerdir bilgisayar başınd otururken hadi kalk kafeye gidiyoruz diyebilmeli