Konu
Forumun Logosu Değişsin Diyenler ?
15-03-2014, 23:21:02
#12
Ipod
Benim fikrimde şu şekilde : 14 şubat ve haftası için güzel bir logo.
Ama çok da farketmez hoş gözüküyor.