@evileye98 Kardes amerikadan lazimsa ajanstan ayarliyim sana bir pm uzaktayim

Saka bir yana ben de konuyu gormesem logonun degistigini farketmezdim tapatalk da logo cikmiyor

GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi