Konu
Forumun Logosu Değişsin Diyenler ?
16-03-2014, 00:47:03
#15
Misafir
@evileye98 Kardes amerikadan lazimsa ajanstan ayarliyim sana
bir pm uzaktayim
Saka bir yana ben de konuyu gormesem logonun degistigini farketmezdim tapatalk da logo cikmiyor
GT-B5510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi