Anket Forumun Logosu Değişsin mi ? Değilmesin mi ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 78
Forumun Logosu Değişsin mi ? Değilmesin mi ?
Evet Değişmeli
%60,26 (47 Oy)
Hayır Değişmemeli
%39,74 (31 Oy)
  • 17-03-2014, 05:18:36
    #19
    R10 seçimlere hazırlanıyor beyler, o kalpte hani biz halkımızı seviyoruz mesajı içeriyor.

    Şaka bir yanada saintx kardeşiminde dediği gibi we love you'dan geliyor olmalı. R10'un google'a olan aşkını nitelendiren bir kalp olsada r10 gibi dev bir webmaster forumuna hiç yakışmadı bana göre.
  • 17-03-2014, 05:22:11
    #20
    alttaki kalp tamam on numarama ama üstteki kalp olmamalıydı bencede. ayrıca kalp asla bana 0 sayısını andırmıyor çok kötü duruyor cidden.
  • 17-03-2014, 06:11:09
    #21
    bakmak istemiyorsaniz adblock ile engelleyin kafaniza takmayin boyle seyleri