R10 seçimlere hazırlanıyor beyler, o kalpte hani biz halkımızı seviyoruz mesajı içeriyor.
Şaka bir yanada saintx kardeşiminde dediği gibi we love you'dan geliyor olmalı. R10'un google'a olan aşkını nitelendiren bir kalp olsada r10 gibi dev bir webmaster forumuna hiç yakışmadı bana göre.
Forumun Logosu Değişsin mi ? Değilmesin mi ?
Evet Değişmeli
Hayır Değişmemeli