• 12-03-2014, 22:43:04
    #28
    Az önce çatıya çıkıp atlayacağımı söyledim, 45 dakika sonra itfaiye geldi ikna çabaları sonuçsuz çıkınca hava yastığını açtılar. Telefonu tam atıyordum ama sekerek yere düşebileceğini düşündüm sonra cebime koyup atladım 18.4 metre yazıyor, hava yastığı bu kadar büyük olmasaydı 20 metreyi geçerdim.
  • 12-03-2014, 23:36:24
    #29
    Çok güzel arkadaşlar bence sizde deneyin. Ancak şuan telefonum açılmıyor şarjı bitti galiba. Neyse sonra görüşürüz.

    - Nokia 3310 tarafından Tapatalk ile gönderildi.
  • 12-03-2014, 23:39:38
    #30
    Selam,

    Her gün bir şey çıkarıyorlar yahu, yakında birbirimizi vurduracaklar .)
  • 12-03-2014, 23:56:33
    #31
    Üyeliği durduruldu
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Android bir oyun arkadaşlar.

    Mantık çok basit.
    Uygulamayı açıp telefonu CESARETİNİZ OLDUĞU kadar yükseğe fırlatıyorsunuz ve tutmaya çalışıyorsunuz. Bakalım en çok ne kadar yükseğe fırlatıyorsunuz.

    telefonu döndürmek, paraşüt takmak ve füzeye bağlamak yasak!

    https://play.google.com/store/apps/d...otpop.www.smth
    en son hatırladığım kadarıyla intiharı düşünüyordun

    neyse ki doğru yolu bulmuşun.
  • 13-03-2014, 00:01:51
    #32
    O rekoru nasıl kırmış olabilirler?
  • 13-03-2014, 00:07:45
    #33
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en son hatırladığım kadarıyla intiharı düşünüyordun

    neyse ki doğru yolu bulmuşun.
    kardeşim(!) çık git konudan lütfen.
  • 13-03-2014, 00:20:21
    #34
    bütün cesaretimi topladım ve 0.50 cm kadar gidebildi
  • 13-03-2014, 01:10:22
    #35
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce çatıya çıkıp atlayacağımı söyledim, 45 dakika sonra itfaiye geldi ikna çabaları sonuçsuz çıkınca hava yastığını açtılar. Telefonu tam atıyordum ama sekerek yere düşebileceğini düşündüm sonra cebime koyup atladım 18.4 metre yazıyor, hava yastığı bu kadar büyük olmasaydı 20 metreyi geçerdim.



    --
    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 13-03-2014, 01:40:25
    #36
    jumping'le denemek lazım