Konu
Cesareti Olan Yükleyip Oynasın :)
12-03-2014, 23:36:24
#29
neto
Çok güzel arkadaşlar bence sizde deneyin. Ancak şuan telefonum açılmıyor şarjı bitti galiba. Neyse sonra görüşürüz.
- Nokia 3310 tarafından Tapatalk ile gönderildi.