Cesareti Olan Yükleyip Oynasın :) - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cesareti Olan Yükleyip Oynasın :)
47
●
3.459
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Cesareti Olan Yükleyip Oynasın :)
1
2
3
4
5
6
14-03-2014, 22:59:51
#46
DarksPrince
Uygulama adil değil. Türkiye'de ki kullanıcılar için alınan skora telefon başına 120 TL + %18 kdv ve %5 özel iletişim vergisi puanı eklemeliler
Kolay sahip olamadığımız bir şeyi öyle kolay fırlatamayız
14-03-2014, 23:07:08
#47
depresanz
git be
14-03-2014, 23:15:43
#48
CengizYurek
abcgrup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kendini at dese oyunda atacak mısın?
hiç..
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler