abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce çatıya çıkıp atlayacağımı söyledim, 45 dakika sonra itfaiye geldi ikna çabaları sonuçsuz çıkınca hava yastığını açtılar. Telefonu tam atıyordum ama sekerek yere düşebileceğini düşündüm sonra cebime koyup atladım 18.4 metre yazıyor, hava yastığı bu kadar büyük olmasaydı 20 metreyi geçerdim.



--
Mobil cihazdan gönderildi.