• 05-03-2014, 18:15:59
    #1
    Merhabalar
    Bir okula yardım amaçlı kitap topluyorum, elinde ilk okul seviyesine uygun kitap arşivi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
  • 05-03-2014, 18:28:35
    #2
    Güzel düşünce hocam yalnız en az 10 kitap birden yollamalıyız ki kargo parasına değsin. Evde 4-5 tane bulabilirim sanırım.
  • 05-03-2014, 18:35:17
    #3
    Evet o yüzden en az 10-12 tane olmalı ki kargo çok tutmasın. (Elinde olup göndermek isteyen olur fakat kargo parasından dolayı göndermek istemeyen arkadaşlarımız çıkar ise kargoyu ben karşılarım.)

    Ayrıca sizden haber bekliyorum
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel düşünce hocam yalnız en az 10 kitap birden yollamalıyız ki kargo parasına değsin. Evde 4-5 tane bulabilirim sanırım.
  • 05-03-2014, 18:57:53
    #4
    Merhaba,
    Gönderilecek kitapların hangi okula ulaşacağını hakkında bilgi verirseniz ve kitapların okula ulaştığını bana gösterirseniz 50 civarında hikaye kitabı ve 6-7 tane sözlük göndermek isterim. Bu bilgileri istememin amacını yanlış anlamayın sadece kitapların doğru yere ulaştığını bilmek, içimi rahat tutmak istiyorum.

    Bu arada bir çok R10 üyesi gibi bende bir öğrenciyim. 50 küsür kitabın kargo masrafı bana ağır gelecektir. Kargoyu karşılayabilirim derseniz göndereyim. Keşke kargo masrafını da kendim karşılayabilsem ancak öğrenci olmak bu konularda zor...

    Sizden bilgi bekliyorum
  • 05-03-2014, 19:04:14
    #5
    YasinGNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Gönderilecek kitapların hangi okula ulaşacağını hakkında bilgi verirseniz ve kitapların okula ulaştığını bana gösterirseniz 50 civarında hikaye kitabı ve 6-7 tane sözlük göndermek isterim. Bu bilgileri istememin amacını yanlış anlamayın sadece kitapların doğru yere ulaştığını bilmek, içimi rahat tutmak istiyorum.

    Bu arada bir çok R10 üyesi gibi bende bir öğrenciyim. 50 küsür kitabın kargo masrafı bana ağır gelecektir. Kargoyu karşılayabilirim derseniz göndereyim. Keşke kargo masrafını da kendim karşılayabilsem ancak öğrenci olmak bu konularda zor...

    Sizden bilgi bekliyorum
    Mesaj gönderiyorum
  • 05-03-2014, 20:36:21
    #6
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet o yüzden en az 10-12 tane olmalı ki kargo çok tutmasın. (Elinde olup göndermek isteyen olur fakat kargo parasından dolayı göndermek istemeyen arkadaşlarımız çıkar ise kargoyu ben karşılarım.)

    Ayrıca sizden haber bekliyorum
    Yasin hocama gönderdiğiniz bilgiyi bana da iletebilirseniz sevinirim hocam.

    Ben 10 küsür tane kitap çıkardım. Çevreden arkadaşlara duyurup daha fazla toplamaya çalışıp öyle size gönderirim. Kargosu da sorun değil hocam Böyle bir şeye yardımcı olmak güzel.
  • 05-03-2014, 20:48:31
    #7
    Kargo için bilgilendirmede bulunayim benim de bir faydam olsun.

    PTT kargo ile yapacaginiz kitap gönderilerinde tek kitap için 2.50 TL oduyorsubuz. Çok gönderimler de ise %50 civari bir indirim oluyor. Ptt personeline kitap indirimi derseniz yardimci olacaktır.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-03-2014, 22:36:48
    #8
    aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasin hocama gönderdiğiniz bilgiyi bana da iletebilirseniz sevinirim hocam.

    Ben 10 küsür tane kitap çıkardım. Çevreden arkadaşlara duyurup daha fazla toplamaya çalışıp öyle size gönderirim. Kargosu da sorun değil hocam Böyle bir şeye yardımcı olmak güzel.
    Gönderdim mesaj

    fozdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo için bilgilendirmede bulunayim benim de bir faydam olsun.

    PTT kargo ile yapacaginiz kitap gönderilerinde tek kitap için 2.50 TL oduyorsubuz. Çok gönderimler de ise %50 civari bir indirim oluyor. Ptt personeline kitap indirimi derseniz yardimci olacaktır.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
  • 05-03-2014, 22:43:18
    #9
    hocam bende 10 küsür var ancak ben de öğrenciyim ve malumunuz kargo filan problem olabilir detayları pm alabilir miyim