felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet o yüzden en az 10-12 tane olmalı ki kargo çok tutmasın. (Elinde olup göndermek isteyen olur fakat kargo parasından dolayı göndermek istemeyen arkadaşlarımız çıkar ise kargoyu ben karşılarım.)

Ayrıca sizden haber bekliyorum
Yasin hocama gönderdiğiniz bilgiyi bana da iletebilirseniz sevinirim hocam.

Ben 10 küsür tane kitap çıkardım. Çevreden arkadaşlara duyurup daha fazla toplamaya çalışıp öyle size gönderirim. Kargosu da sorun değil hocam Böyle bir şeye yardımcı olmak güzel.