aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasin hocama gönderdiğiniz bilgiyi bana da iletebilirseniz sevinirim hocam.

Ben 10 küsür tane kitap çıkardım. Çevreden arkadaşlara duyurup daha fazla toplamaya çalışıp öyle size gönderirim. Kargosu da sorun değil hocam Böyle bir şeye yardımcı olmak güzel.
Gönderdim mesaj

fozdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo için bilgilendirmede bulunayim benim de bir faydam olsun.

PTT kargo ile yapacaginiz kitap gönderilerinde tek kitap için 2.50 TL oduyorsubuz. Çok gönderimler de ise %50 civari bir indirim oluyor. Ptt personeline kitap indirimi derseniz yardimci olacaktır.

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.