Evet o yüzden en az 10-12 tane olmalı ki kargo çok tutmasın. (Elinde olup göndermek isteyen olur fakat kargo parasından dolayı göndermek istemeyen arkadaşlarımız çıkar ise kargoyu ben karşılarım.)

Ayrıca sizden haber bekliyorum
aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel düşünce hocam yalnız en az 10 kitap birden yollamalıyız ki kargo parasına değsin. Evde 4-5 tane bulabilirim sanırım.