
Neyse tamam değiştiririz monitör alırız dedim buldum beğendim bir tane monitör web sitesinden, bugünde gittim bir şubeye ve ürün değiştirmek istiyorum monitör alınmak istenirken yanlışlıkla TV alınmış dedim müşteri hizmetleri yetkilisi bayan arkadaş üzgünüm ama TV ler de ne iade alabiliyoruz ne de değişim yapabiliyoruz diye cevap verdi. Allah Allah, oda da koskoca bir panoda 15 gün koşulsuz ürün iadesi yapılabileceğini belirten bir poster var, her ne kadar iade şartlarını okumasam da normalde benim mantığıma göre dün alınan ürün ertesi gün değiştirilebilinir. Sonuçta ücret iadesi istemiyorum, işimi görecek üstelik TV'den daha pahalı olan bir monitör almak istiyorum. Israrcı olduğumu görünce peki kutusu açıldı mı beyefendi diye sordu evet açıldı dedim kargoyla gelen her ürünü açar bakarım dedim. Kutusu açıldığı için maalesef iade veya değişim yapamıyoruz dedi. Gerekçe olarak hem TV ürünü olması hem de bandrolsüz ürün olmasını gösterdi, söylediğine göre 15 gün koşulsuz iade yalnızca bandrolü bulunan ürünlerde geçerliymiş. Hasbinallah dedim tatsızlık çıkarmaya gerek yok bu işin tüketici hukuki yönünü bir öğrenelim diye çıktım geldim. İyi bari kullanmaya çalışayım dedim deneme amaçlı evdeki kullanmadığım bir kasaya taktım HDMI ile bağlayıp görüntü kalitesine bakayım dedim ama maalesef HDMI girişte 800*600 çözünürlüğün üstünü desteklemiyor TV, mecbur VGA ile bağlamak zorunda kaldım e VGA'nında görüntü kalitesi standart kalite oldu şu aşamada monitör olarak kullanmak istemiyorum bu cihazı. Aklıma ilk olarak sikayetvar.com'a şikayet açarak tüketici hakkımı aramak geldi ama önce bir buradan konu açarak sizinle bir istişare edeyim dedim. Sizce ne yapmam gerek bu durumda?
Yanlışlıkla alınan LED TV bu linkte
Benim almak istediğim LED Monitör bu linkte