utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet vara konu açın,
Vatan bilgisayarın çağrı merkezini arayın (sallamazlar ama ses kaydınız bulunsun)
Farklı bir vatan bilgisayar şubesine gidip çözmeyi deneyin
Olmazsa ürünü çok fazla kurcalamayıp aynen paket yapıp tüketici haklarına başvurun
Tıpış tıpış değiştirmek zorundalar. İyice uyanık oldular...
Bu gece şikayet konusu açıp yarın müşteri hizmetlerini aramayı düşünüyorum hocam bugün maalesef mesai saatine yetişemediğimiz için ses kaydı bırakamadık

Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski bir teknosa çalışanı olarak şunu söyleyim size cep telefonu bilgisayar televizyon gibi ürünlerin iadesi olur ancak biraz yokuşa sürülür iş mağza müdürü insiyatifindedir ancak bizim televizyonlar hakkında şöyle bir kriterimiz vardır televizyon kurulmamış ise iade alınabilir kabaca yeni satışa uygun ise ancak şu dikkatimi çekti ürünün bandrolsüz olması (trt bandrolü) yasak diye biliriyorum bu tarz ürün bulundurmanın ve galiba internetten sipariş edilmiş koşulsuz şartsız 7 gün içinde iade hakkınız bulunmaktadır ancak koşulşuz sartsızmı orasını bilemiyorum internetten aldığınız için mağza iade konusunda zorluk çıkartıabilir tekrar farklı bir mağzadan deneyin ve müşteri hizmetlerine şikayette bulunun
Hocam ürün gidip görüştüğüm şubeden gönderilmedi bana, internet üzerinden sipariş edildiği için başka bir şubeden adresime kargolanmıştı. Bugün iade alamayız değişim yapamayız demelerinden sonra acaba işimi görür mü diyip yarım saatliğine kullanmadığım bir kasada kurmuştum ama baktım hdmi ile istediğim çözünürlükte görüntü alamıyorum (800*600 çözünürlüğü dışında hiçbir çözünürlüğü desteklemiyor), sadece vga ile görüntü alabiliyorum o zaman dedim zaten bunu monitör olarak kullanamam geri paketleyip kutusuna kaldırdım cihazı. Yarım saatliğine de olsa açılıp kurulumu yapıldı ama tv lerden zaten anladığım için dikkatli bir şekilde hiçbir zarar vermeden hallettim işimi. Üründe bandrol yoktu, bunun yasal durumu nedir bilmiyorum açıkçası. Bana göre de bir şekilde bu ürünün iadesini almak zorundalar ürün sapasağlam çalışıyor ama bu ürün benim ihtiyacım olan ürün değil. Farklı bir mağazaya da başvursam aynı sonuçla karşılaşırım sanıyorum çünkü müşteri hizmetleri personelleri sanki biz müşteri değiliz de mülteciymişiz gibi davranıyor tutumlarından benimle birlikte gelen başka arkadaşlar da son derece rahatsız olmuşlardı.

Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadariyla tüketici hakları gereği 7 gün içinde üründen bozulma yoksa almak zorundalar.
Hocam Tüketici haklarına nereden nasıl ulaşabilir ve başvurabilirim bu konuda yardımcı olabilir misiniz?