Ürünün ambalajı açıldı hocam orayı bahane gösterip iade almıyorlar sikayetvar.com'a şikayetimi yazdım yarın da müşteri hizmetleri çağrı merkezini arayıp ses kaydı bırakmayı pazartesi günü de tüketici hakları hakem heyetiyle iletişime geçmeyi planlıyorum.