• 01-03-2014, 17:15:48
    #1
    2 tane kızlarla alakalı konu gördüm r10da bende açayım dedim

    benim kızlarla hiç bir şekilde sorunum yok. gayet rahat konuşabiliyorum, sıkılmıyorum, muhabbetimi ediyorum. fakat bir kıza karşı ilgim oluyor, onunda bana oluyor biliyorum bunu.

    fakat... öyle hemen canım cicim bebeğim olaylarına girmiyorum, hatta elimden gelse hiç girmem. sizde de var mı böyle durumlar
  • 01-03-2014, 17:19:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hertürlü konuşurum ama sevdiğim kız olunca yanından bile geçemiyorum maalesef
  • 01-03-2014, 17:21:29
    #3
    Sevdiğim biriyse konuşurum onun dışında hiçbir kızla tanışıp arkadaş olmadım ama sevdiğim biriyse faceden ordan burdan bulurum adını bile sormadan ben senden hoşlanıyorum diye girerim mevzuya sende oluru var diyosan konuşalım yoksa boşa vakit öldürmeyelim diyorum genelde.
  • 01-03-2014, 20:37:15
    #4
    hertürlü konuşurum, hoşlandığım kıza da Dr.House gibi davranırım
    Kısacası takmam..
    -karı kız kaldıran tiplerden değilim-
  • 02-03-2014, 00:42:56
    #5
    bugün ikinci kere buluştuğum bir kızı eve davet ettim ve daha iki kere buluştuk saçmalıyorsun dedi. ulan aşık oldum
  • 02-03-2014, 17:12:12
    #6
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevdiğim biriyse konuşurum onun dışında hiçbir kızla tanışıp arkadaş olmadım ama sevdiğim biriyse faceden ordan burdan bulurum adını bile sormadan ben senden hoşlanıyorum diye girerim mevzuya sende oluru var diyosan konuşalım yoksa boşa vakit öldürmeyelim diyorum genelde.
    cevap noluyor?
  • 02-03-2014, 17:52:50
    #7
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap noluyor?
    Hocam kendimi beğendiğimi düşünmeyin ama ortalamanın üstünde bir tipim var.Girdiğim ortamda farkediliyorum genelde ben değilde kızlar ya arkadaşlarını yolluyorlar yada facebooktan ekliyorlar.Böyle olunca biraz popülaritem artıyor.Kendime güvenim hiç yok ancak çok çok seviyorsam gidip konuşabiliyorum genelde olumlu cevap alıyorum.
  • 02-03-2014, 18:40:57
    #8
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendimi beğendiğimi düşünmeyin ama ortalamanın üstünde bir tipim var.Girdiğim ortamda farkediliyorum genelde ben değilde kızlar ya arkadaşlarını yolluyorlar yada facebooktan ekliyorlar.Böyle olunca biraz popülaritem artıyor.Kendime güvenim hiç yok ancak çok çok seviyorsam gidip konuşabiliyorum genelde olumlu cevap alıyorum.
    ss alalım.
  • 03-03-2014, 14:38:55
    #9
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ss alalım.
    Bir laf var neye göre kime göre diye ben kendimi beğenmiyorum insanlar beğendiklerini söylüyorlar yoksa özgüvenim , güvenim felan herşeyim 0 iki lafı bir araya getirip bir merhaba bile diyemem ben kızlara 2-3 yılda bir tane sevgilim olur.

    Vesselam ben kendimi beğenmediğim için insanlar ne derse desin bende bir etki yaratmıyor.Ama istiyorsanız özelden atarım bir ara resmimi