
benim kızlarla hiç bir şekilde sorunum yok. gayet rahat konuşabiliyorum, sıkılmıyorum, muhabbetimi ediyorum. fakat bir kıza karşı ilgim oluyor, onunda bana oluyor biliyorum bunu.
fakat... öyle hemen canım cicim bebeğim olaylarına girmiyorum, hatta elimden gelse hiç girmem. sizde de var mı böyle durumlar

2-3 yılda bir tane sevgilim olur.