LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ss alalım.
Bir laf var neye göre kime göre diye ben kendimi beğenmiyorum insanlar beğendiklerini söylüyorlar yoksa özgüvenim , güvenim felan herşeyim 0 iki lafı bir araya getirip bir merhaba bile diyemem ben kızlara 2-3 yılda bir tane sevgilim olur.

Vesselam ben kendimi beğenmediğim için insanlar ne derse desin bende bir etki yaratmıyor.Ama istiyorsanız özelden atarım bir ara resmimi