Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevdiğim biriyse konuşurum onun dışında hiçbir kızla tanışıp arkadaş olmadım ama sevdiğim biriyse faceden ordan burdan bulurum adını bile sormadan ben senden hoşlanıyorum diye girerim mevzuya sende oluru var diyosan konuşalım yoksa boşa vakit öldürmeyelim diyorum genelde.
cevap noluyor?