cevap noluyor?
Hocam kendimi beğendiğimi düşünmeyin ama ortalamanın üstünde bir tipim var.Girdiğim ortamda farkediliyorum genelde ben değilde kızlar ya arkadaşlarını yolluyorlar yada facebooktan ekliyorlar.Böyle olunca biraz popülaritem artıyor.Kendime güvenim hiç yok ancak çok çok seviyorsam gidip konuşabiliyorum genelde olumlu cevap alıyorum.