• 25-02-2014, 14:35:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    S.a arkadaşlar bende banka sektöründe çalışıyorum bir şubede hatır gönül işi akbanktan kart aldım free kart ücreti yok hiç bir şekilde 1 tl bile alınmıyor denildi iyi dedim yardımcı olayım banada lazım olur neyse kartı aldım 2 ay hiç dokunmadım bu ay arkadaşıma kart lazım oldu verdim kartı çektirdi. bir baktım ekstrada kart yollama ücreti diye bir ücret yansıtmışlar üstüne birde hesap açılmayacak denilmesine rağmen hesap açmışlar yıllık ücreti mevcut müşteri hizmetlerine ulaşmak için basmadığım tuş kalmadı hiç bir şekilde bir menü yok müşteri hizmetlerine bağlanmak için en sonunda bütün tuşlara bastım sizi yönlendiriyoruz dedi müşteri hizmetlerine ve hala bekliyorum tam tamına 15 dakika oldu hala doluymuş müşteri hizmetleri allah belalarını versin çıldırdım artık

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:12 -->-> Daha önceki mesaj 14:26:49 --

    Not: En sonunda ulaştım bu nasıl bir lakayıtlıktır ben anlamadım hesap açılmış ücrettide ödeyeceksiniz uzatmayalım buradan işlem yapamıyorum bu konular hakkında başka işleminiz varsa belirtin diyor kartı dondur diyorum kapatacağım diyorsunuz ne gerek var diyor bu ne yüzsüzlük ne lakayıtlık anlamış değilim . Gidin internet sitesinden yazın derdinizi diyor çıldırmamak elde değil küfür edeceğimde neyse tövbe tövbe
  • 25-02-2014, 14:39:23
    #2
    Şikayetinizi şikayetim var gibi siteler üzerinde de belirtin bence. Eminim size bir artısı olur.
  • 25-02-2014, 14:48:36
    #3
    sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayetinizi şikayetim var gibi siteler üzerinde de belirtin bence. Eminim size bir artısı olur.
    Ben hayatımda böyle terbiyesizlik görmedim , İş bankası , garanti , odea bank ,hsbc , ing , falan hepsiyle çalıştım finans bank kadar rezil bir banka yok diyordum ki ak bank kadar berbat bir banka görmedim yazıklar olsun yemin ederim.
  • 25-02-2014, 15:08:24
    #4
    Valla hocam ben karti alalı (akbank) 3 sene oldu. Aldığımda kartı alın bi ay içinde mi ne 1 kez kullanın dediler ücret falan yok.
    Almadılar da.
    Ertesi yıl oldu kart ücreti kesmisler. Aradım müşteri hizmetlerini, dedim kartımdan aidat vs kesmissiniz. Bakıyorum efendim dedi. Iadesini istiyorum dememe varmadan - şu an geri yüklendi efendim. Dedi.
    Geçenlerde senesi doldu yine, aradım tak iade ettiler.
    Iade konusunda İş Bankası vs hep yokuşa sürdü. Akbank anında iade etti.
    Aklım almadı size böyle davranmalarini. Konuşmadaki üslup Büyük terbiyesizlik.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 25-02-2014, 15:15:04
    #5
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam ben karti alalı (akbank) 3 sene oldu. Aldığımda kartı alın bi ay içinde mi ne 1 kez kullanın dediler ücret falan yok.
    Almadılar da.
    Ertesi yıl oldu kart ücreti kesmisler. Aradım müşteri hizmetlerini, dedim kartımdan aidat vs kesmissiniz. Bakıyorum efendim dedi. Iadesini istiyorum dememe varmadan - şu an geri yüklendi efendim. Dedi.
    Geçenlerde senesi doldu yine, aradım tak iade ettiler.
    Iade konusunda İş Bankası vs hep yokuşa sürdü. Akbank anında iade etti.
    Aklım almadı size böyle davranmalarini. Konuşmadaki üslup Büyük terbiyesizlik.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
    Bunlar çağrı merkezlerinde taşeron firma çalıştırıyorlar adamlar kafalarına göre takılıyorlar çok iyi biliyorum az önce arkadaşıma anlattım durumu oda sizin gibi dedi az önce bilgi almak için aradığında ev telefonu aradım gibi davrandı adam bana buyrun ne istediniz dedi diyor acaba yanlış numaramı aradık diye düşündük baktık doğru çağrı merkezi numarası
  • 25-02-2014, 15:19:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allahından Bul Akbank Ş*refsizi!!!

    Aynısını tarzında bir konu bende yaşamıştım.

    Akbank Pişmanlıktır. Böyle *********** bir banka görmedim.

    Kullanmayın, kullandırtmayın.