müşteri hizmetlerine ulaşmak için basmadığım tuş kalmadı hiç bir şekilde bir menü yok müşteri hizmetlerine bağlanmak için en sonunda bütün tuşlara bastım sizi yönlendiriyoruz dedi müşteri hizmetlerine ve hala bekliyorum tam tamına 15 dakika oldu hala doluymuş müşteri hizmetleri allah belalarını versin çıldırdım artık
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:35:12 -->-> Daha önceki mesaj 14:26:49 --
Not: En sonunda ulaştım bu nasıl bir lakayıtlıktır ben anlamadım hesap açılmış ücrettide ödeyeceksiniz uzatmayalım buradan işlem yapamıyorum bu konular hakkında başka işleminiz varsa belirtin diyor kartı dondur diyorum kapatacağım diyorsunuz ne gerek var diyor bu ne yüzsüzlük ne lakayıtlık anlamış değilim . Gidin internet sitesinden yazın derdinizi diyor çıldırmamak elde değil küfür edeceğimde neyse tövbe tövbe