Valla hocam ben karti alalı (akbank) 3 sene oldu. Aldığımda kartı alın bi ay içinde mi ne 1 kez kullanın dediler ücret falan yok.
Almadılar da.
Ertesi yıl oldu kart ücreti kesmisler. Aradım müşteri hizmetlerini, dedim kartımdan aidat vs kesmissiniz. Bakıyorum efendim dedi. Iadesini istiyorum dememe varmadan - şu an geri yüklendi efendim. Dedi.
Geçenlerde senesi doldu yine, aradım tak iade ettiler.
Iade konusunda İş Bankası vs hep yokuşa sürdü. Akbank anında iade etti.
Aklım almadı size böyle davranmalarini. Konuşmadaki üslup Büyük terbiyesizlik.
Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...