WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam ben karti alalı (akbank) 3 sene oldu. Aldığımda kartı alın bi ay içinde mi ne 1 kez kullanın dediler ücret falan yok.
Almadılar da.
Ertesi yıl oldu kart ücreti kesmisler. Aradım müşteri hizmetlerini, dedim kartımdan aidat vs kesmissiniz. Bakıyorum efendim dedi. Iadesini istiyorum dememe varmadan - şu an geri yüklendi efendim. Dedi.
Geçenlerde senesi doldu yine, aradım tak iade ettiler.
Iade konusunda İş Bankası vs hep yokuşa sürdü. Akbank anında iade etti.
Aklım almadı size böyle davranmalarini. Konuşmadaki üslup Büyük terbiyesizlik.

Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
Bunlar çağrı merkezlerinde taşeron firma çalıştırıyorlar adamlar kafalarına göre takılıyorlar çok iyi biliyorum az önce arkadaşıma anlattım durumu oda sizin gibi dedi az önce bilgi almak için aradığında ev telefonu aradım gibi davrandı adam bana buyrun ne istediniz dedi diyor acaba yanlış numaramı aradık diye düşündük baktık doğru çağrı merkezi numarası