Şikayetinizi şikayetim var gibi siteler üzerinde de belirtin bence. Eminim size bir artısı olur.
Ben hayatımda böyle terbiyesizlik görmedim , İş bankası , garanti , odea bank ,hsbc , ing , falan hepsiyle çalıştım finans bank kadar rezil bir banka yok diyordum ki ak bank kadar berbat bir banka görmedim yazıklar olsun yemin ederim.