• 08-02-2014, 21:43:44
    #1
    http://www.youtube.com/watch?v=lP6lcU9JhiE


    Hazırlayan : Mutlu Şen
  • 08-02-2014, 23:39:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    beğendim. Güzel olmuş
  • 09-02-2014, 00:24:22
    #3
    bende beğendim ama ortadaki yazı biraz daha yere uygun olsaydı daha güzel olabilirdi . Yani demek istediğim sanki yerde yazıyormuş ama biraz daha parlaksı bir şey
  • 09-02-2014, 08:32:53
    #4
    10 numara olmuş bence...
  • 09-02-2014, 10:12:24
    #5
    Yorumlariniz için teşekkür ederim
  • 09-02-2014, 10:57:32
    #6
    Beyaz yazıyı degiştirip farklı bir renk kullanabilirsin,,Daha iyi olur o zaman bence..
  • 09-02-2014, 12:20:41
    #7
    Bütün ümidim gençliktedir
    Görsel olarak çok güzel. Fakat müzik biraz daha hareketli olsa daha da güzel olur gibi.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-02-2014, 12:25:19
    #8
    bence de güzel olmuş.
  • 09-02-2014, 12:57:14
    #9
    Intro'ya göre çok uzun. Intro daha kısa ve net olmalı bence.
    Ancak görüntü olarak gayet başarılı...

    Nerede ve ne kadara yaptırdığınıza dair bilgi verir misiniz? Özelden de yazabilirsiniz.
    Benimde benzer bir çalışmaya ihtiyacım var.